Collage #82 Hoe wordt jouw klant jouw ambassadeur?

Hoe wordt jouw klant jouw ambassadeur? Het WOW-effect.
 
Heerlijk als je net een nieuwe klant hebt binnen gehaald. Nu ben je binnen, alleen nog even die opdracht afronden en ze zijn voor altijd je loyale klant. Was het maar zo. 
Juist nu is het tijd om te laten zien wat je in je mars hebt. Je wilt een goede indruk achterlaten. Zelfs nog beter… dat ze je aan anderen aanraden! Hoe pak je dat nu aan? Hoe zorg je dat jij die wow-indruk achterlaat en dat ze je ambassadeurs worden?
 
Tijdens de workshop Wow-effect, laat ik je zien hoe je op een slimme manier indruk achterlaat op je nieuwe klant, passend bij jouw bedrijf. Na afloop van de wow-workshop:
– weet je hoe mensen wow-momentjes registeren
– weet jij je klantwaardering zo omhoog te brengen dat de klant voor je gaat werken
– kan je jouw bedachte wow-effect gaan uitvoeren in je bedrijf.
 
Praktisch: 
Wow-workshop is gebaseerd op een marketing en psychologie theorie en wordt gegeven door Julia Kooyman van marketing met PIT.  
 
Over Julia Kooyman
Als breinmarketeer neem ik je mee in de marketing en psychologieprincipe die zorgen dat jij die verpletterende indruk achterlaat op jouw nieuwe klant. Zodat je opvalt, je bedrijf tot een merk laat groeien, en een lange termijn relatie opbouwt met jouw klanten. En als je het echt pittig aanpakt – worden ze ook jouw ambassadeurs. 
 

Kaart onbeschikbaar
Datum: 26/10/2017
Tijd: 19:30 - 22:00
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *